17 Mart 2015 Salı

taşındık:)

bu adrese taşındım..blog yazıları bu adresten devam edecek..

12 yorum:

Sulemcafe dedi ki...

Hayirli olsun :)

Cok iyi etmissin Blog acmakla.Paylasimlarini ,erakla takip edcegim canim.Aa! dedim bizim kizin blogu varmiydi ki önceden ,simdi ögrendim :)

GFC gadgetini ,eklentisini ekle ki üye olalim :) ,ögrenmek stedigin bir sey olursa sor dermisim :)

Ben az zorluk cekmedim baslarda :)) Sevgilerle,öpüyorum...

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim :) gfc gaget nerden,nasıl yükleyebilirim.bende öpüyorum

Sulemcafe dedi ki...

Blog tasarima,giriyorsun sag tarafta Gadget eklenti butonunu tiklayinca Sol tarafta Gadget butonu var,tiklarsan cesitli eklentiler cikiyor ordan follower eklentisini tiklayip kaydedeceksin.

Yarin daha iyi yazarim...

Sulemcafe dedi ki...

Blog üzerine yardim sayfasi var,ilk neler,nasil yapilir gösteriyor.Blog tasarima girince sag üst kösede disli isareti var.Üstüne Tikla,ilk Blogger yardim 'in üzerine Tikla.

Blog nasil olusturulur,alt yâpisi anlatiliyor.Cok yardim olacaktir.Bende Almanca hepsi,türkce sayfasida aynidir sanirim.

Unknown dedi ki...

abla gaget varmış zaten ama ayarladım şimdi.diğer ayarları genel itibariyle yapmıştım zaten ,detaylarına da bakarım ara ..yardımların için teşekkür ederim.önerileri beklerim yine:)

deeptone dedi ki...

hoşgeldiiiiiiiin :)))))))

Unknown dedi ki...

Hoşbuldum :)🎀

deeptone dedi ki...

bak ama son yazımaa. du ben seni tanıtırım getiririm çok kişiyiii :)

kreatif dedi ki...

hoşgeldin canıım :) hayırlı olsun blogun. şuleyi çok seviyoruz, senin de gelmene çok sevindim. umarım çok sversin blog dünyasını.
sevgiler.

Hamiyet Akan dedi ki...

Hoş gelmişsin aramıza :)

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim @Kreatif Baskan @Hamiyet Akan :))

Unknown dedi ki...

@Deeptone çook teşekkürler :)